nopoint.blogg.se

En blogg om mitt liv med troligtvis psykisk ohälsa. Tar gärna emot kommentarer om egna upplevelser och erfarenheter och hur man kan hjälpa sig själv.

Det blir bättre..

Publicerad 2016-01-10 19:15:16 i Allmänt,

Bara efter några få inlägg i den här bloggen känns det bättre på något vis. Jag får ut allting jag kanske inte får ut annars och jag känner att jag inte behöver hålla någonting inom mig. Idag har varit en toppen dag jag har inte känt mig nere alls och jag ser fram emot att kanske kunna somna ikväll. 
Jag har sökt nya jobb som jag hoppas jag kommer få och sen ser jag förhoppningsvis fram emot en utlandsresa om några månader! ✈️☀️
/ NoPoint

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela